Pages

Wednesday 19 October 2011

Nurrayhan??

ouh, hyee! =)

okayy, let me introduce myself first. you just call me Rayhan or Yann also can lahh :) i'm a new comers in this blogging world! ^_^  aku tak tahu sangat nak berblogging ney actually, but bila tengok blog member2, teringin jugak!
at last, aku pon try lahh. but for the beginning ney, memang tak gedebaabommm kau memang da bomb lahh kan! but, i'll try my best! chewahhh~ semangat an! hahaha =D okayy, mula dah merepek merapu meraban tuhh, :)

salasilah aku, aku first child from 5 siblings. adeq adeq sume kenit-kenit lagi lahh. so, i'm a super duper sistahh! hohoho *nampak tak kuasa membuli disitu? hahaha

aku student UiTM Seri Iskandar, amek kos, Office Management & Technology *hambek kau! full name aku bagi :P

umo? err, baru nak masok 20. muda lagiii~ kankankan? hahaha:D

okayy, abeh idea dah. nanty ade idea baru, i'll continue. but for new comers, so far camni dulu lahh kowt, huhu

okbai! =)

0 comments:

Post a Comment