Pages

Saturday 5 November 2011

hello Seri Iskandar! :)

hahaha, okayy ary tu ade post pasal rindu Seri iskandar kan? hahh! okayy, attention all! dengan ini, saya berbangga nak bagitau, saya akan menjadi warga Seri Iskandar lagi~! 
yippiii :D

asal? hahh, asal lagi, sebab result baek punye lahhh! haha, wa sangkut law bhai! L.A.W !
bukan account bukan bel313, tapi...... LAW! 
adesss~ unexpected kowt! punya laa confident aku buat, tringat jawapan lastlast minutes before kuar dewan, itu yang aku target A, itu jugak yang fail! haishhh~ 
but, sokayyy~ chill! hahaha. asal chill? sebab result account aku cantek bhai! hahahaha :D serious takot gila account nga bel! sebab duadua subjek ney macam taek je aku kerjakan! huahuahua~ but hasilnya, walaweyyyy~ *bangga sekejap! hahaha
al-kisahnye law tuhh, bukan lecturer yang ngaja aku tu yang marks paper kitorang. lecturer laen. sebabnye, lecturer aku mase tu tengah sarat nak bersalin. so, lecturer laen laa take over. then kena pulak kat lecturer tu jenis yang nak jawapan sebijik sebijik dalam buku, hahhh! maty laa~ aku ney pulak memang suka goreng jawapan ikut ape yang aku paham je. so, D lahh hasilnyeee~ hahahaha

nahh, tengok ! dengan bangganya aku tunjuk! hahaha=D
  OMT340
PRINCIPLES OF CORPORATE COMPLIANCE
2.0
       D
GA



serious aku gelak guling-guling lepas tengok result! adesss~ *gilo kau Rayhan. then nak buat camne, da aku rase kelaka, gelak lahh, takkan nak nangis? kankankan? hahaha

my classmate and coursemate yang call semua tak pecaye, "serious kau repeat? asal happy semacam doe?" hahaha:D 
adehhh~ sorry korang, maybe aku macam kurang perasaan, tapi, tulahh yang aku rasa. gelak gelak gelak and gelak ! even abah nga umi pown pelik, asal gelak ouh repeat? aiyooo~

okayy, reason kenape gelak, gelak, gelak and gelak? sebab, aku tak rase aku teruk. tapi aku confident aku bole buat. cuma lecturer tu je yang tak nak accept jawapan aku. nak macam dalam buku 100% sebutir sebutir, adehhh~ maty laaa. baek buat class menghafal (bak kata cousin aku) okayy, memang lahh law, fact ! but, if dah paham meaning, meaning lebih kurang, consider lahh, kan? 
lecturer yang ngaja kitorang pown terkejut kowt, she said, "i pown pelik asal class you ramay sangat yang fail". hurmm~ so, what to do?

 repeat? layannnn sajalahhh~ :) 
chill! adiossss~!

2 comments:

  1. saya bangga ngan awk ! sgt bangga !!!

    ReplyDelete
  2. saya juga berbangga mempunyai kawan seperti anda! jyeahhh~!

    ReplyDelete