Pages

Monday 7 November 2011

makan makan makan and makan! :)

okayy, now aku nak potpet potpet pasal makan! yummyyy~

al-kisah, tersebut lahh sebuah kisah di suatu petang yang indah sambil ditemani hujan sepoi sepoi bahasa, *erkk! tettt! Rayhan, jangan mulakan sastera pujangga tu okay? hee~ baiklahh =="

okayy, sinihh nak citer, haishhh~ camney, ary tu, err, tak hingat lahh pulak date nye, but yang sure, after i got my result! aku and my beloved friend, Naza plan lahh nak g jogging. cam biase, Tasek lahh. okayy, plan baekkkkk punyaaa neyh! siap punya siap, standby punya standby, beg da galas, stokin da pakay, my rered 5775 da start engine, then time aku kua nak pakay kasut je, tetibe, brrrrrrr! *err, taktau bunyi ujan cane, brrrrr pown layannn~ ^_^ ujan selebat-lebat alam! 

hadehhh =,=" ! set nga Naza nak tunggu je, mana tau kejap lagi ujan tu brenti keeee, kan? so, tunggu laaaa~ haishhh! boring tau tak tunggu lamelame. tetibe sampay seru nak beraksi kat dapur.

so, pegi dapur, carik koktail? ada! susu cair? ada! tepung kastard? ada!! okayy, bahan bahan enough! ape lagi, gambatteee~!! "puding koktail !" here i come! yummyyyy~

dengan semangat tudung tak bukak, masok dapur, then..... kungkang kungkang!! (bunyi chef tak bertauliah beraksi kat dapur memang cmtu, hihi) and fuhhhhhh~ jadilahhh puding koktail!


 urghhh~ maigoshhhh! sedap gila okayyy. sesape cakap aku perasan, sukaty lahh! korang tak rase, ape tau? hahahaha :D 
dengan semangatnye neyh, g bagi umi rase. ingat umi nak rase cket je, puas laa tunggu punya tunggu, umi tak bagi balek pown mangkuk tu kat aku. haishhh~ and aku pown pegi laaa amek semangkuk lagi. *hahh! umi tak bagi balek mangkuk! nampak tak maksudnya disitu? hikhikhik

okayy, dengan bangganye jugak neyh, aku g bagi abah taste pulak! then you all nak tau what abah said? "urmmm, sedap sedap! nanty buat lagi" 

yuhuuuu~ i did it! bangga seyh! hahahaha :D okayy pendek kata, semua yang taste, semua cakap, "urmmm, sedap sedap!" 
walaweyyyy~ wa bangga gila seyh! hahahaha :D 
okayy, you can left your order at comment space yahh? bhahaha :P

and al-kisah bout jogging tu, shhhh~ camtu je. asal? sebabnye, da kenyang melantak + ujan tak brenti = aku jogging atas katil laa. wahhh~ nikmat kurasakan :)

bangun tido kul 12:30 am! hahh, nampak tak semangatnye aku tido? haha :D dah bangun tu, baekkkkk punyaa kene pely nga abah. abah said, "best jogging?"
erkkk~! speechless! heee~ *sengih macam kerang busuk! 

okayy, abeh dah kowt potpet! nanty de story baru aku story mory yahh! 
adiossss~ :)

0 comments:

Post a Comment